Najnovejši prispevki

7. – 12. julija 2014

“NA TVOJO BESEDO”

Zgodba o svetem Petru

ZGODIL SE JE BIG ORATORIJ 2014 v župniji Beltinci – NA TVOJO BESEDO odmevala je himna iz 100 otrok in 20 animatorjev:

Učenik, obupani smo vso noč smo se trudili, pa nismo nič ujeli.

Učenik, če rečeš nam to, vesla bomo vzeli in za tabo gremo.

Svetega Petra za zgled si nam dal, da bi verovali kot je on veroval.

Na tvojo besedo bomo mreže vzeli in postali ribiči ljudi,

da cel svet bomo zaobjeli z ljubeznijo, ki daješ jo ti. (2x)

Jezus, tako kot ljubiš nas ti, nauči nas ljubiti tudi druge ljudi,

da gremo v svet odprtih dlani za vse, ki so potrebni pomoči.

Svetega Petra za zgled si nam dal, da bi verovali kot je on veroval.

Odmeval je smeh, igra in delo, preko katerih so mali odkrivali svetega Petra in tako sami postali neustrašni ribiči ljudi – kristjani.

Prvi dan, ponedeljek: zraven prepevanja in učenja novih pesmi je prišla gledališka igra, kateheze, delavnice, kosilo in peš obisk kapele sv. Petra v Lipovcih tako kot je sv. Peter romal v Rim. Zmolili smo in mu zapeli himno J.

Drugi dan, torek: dopoldne vse po starem in seveda z močnim upanjem in otroško prošnjo za lepo vreme, ob 12.05 sv. maša, kosilo v avtobus in »tiraj« v Banovce. Jupi, čeravno se bomo mogoče kopali samo v notranjih bazenih. Pa je dobri Bog obrnil drugače, uslišal je molitev otrok, in Marija je zagrnila svoj plašč- kopali smo se zunaj ob lepem toplem vremenu. J Tako kot Peter imamo radi vodo.

Tretji dan, sreda: smo doma in ga preživimo tudi v lepi big oratorijski igri.

Četrti dan, četrtek: dežuje, toda mi se odpravimo k Mariji na Grad. Ko prispemo se polastimo malice. Nato gremo k Mariji. Pri njej zmolimo za vse naše rožni venec, in se v tem času prostovoljno udeležimo zakramenta sv. spovedi. Kratek sprehod do »krteka« in nato sveta maša ter posvetitev Mariji. Izvemo tudi nastanek cerkve in kipa. Celo, da je iz lesa. Velikih iger na OŠ igrišču žal nismo mogli izvesti ker je deževalo. Zato smo raje pojedli zrezke in se odpravili domov. Prva skupina je še končala z delavnicami ključa, druga pa je še potovala z avtobusom.

Peti dan, petek: vse po starem spoznavamo Petra in njegove dogodivščine skozi pesem, kateheze, delavnice in big igro.

Šesti dan, sobota: vse po starem in spoznavanje novega o Petru, big vodna igra, zaključna sveta maša in seveda zaključni »langaš parti«, ki so ga nam pripravile naše že več let pridne tete iz naše župnije.

Prav tako so vsak dan nam kakšne pridne roke prinesle kak priboljšek, za katerega so otroci zelo hvaležni, saj so jim v bistvu to bile nagrade za ves trud v big igrah.

Hvala vsem in vsakemu posebej, ki ste kakorkoli pripomogli da je oratorij 2014 bil lep in edinstven ter seveda blagoslovljen. Spremljajte ta mladi rod še naprej kot don Bosko, molite zanje, predvsem pa jim dajte vzgled zaupanja v DOBREGA BOGA OČETA IN VARSTVO NAŠE MAMICE MARIJE. Bog vas blagoslovi.

Marija Brest, voditelj in organizator

P.S. utrinke slik najdete na www.oratorij-beltinci.si

več slik oratorija boste lahko dvignili na CD-jih naknadno na župnišču.